Google Adwords Danışmanlığı

Google reklamları ile, etkili, hızlı ve mükemmel sonuçlar alın

Google Adwords Nedir?

Dünyanın en geniş kapsamlı arama motoru olarak bilinen Google’da, kullanıcıların arama sonuçlarında pasif kalmakta olan sitelerinin açık arttırma sistemi “Tıklama Başına Maliyet” aracılığı ile, iş yerinizin sunduğu hizmet veya ürünle ilgili olarak aranılan sözcük bulunursa, sahip olduğunuz sitenin Google aramasında olabildiğince üst sıralarda yer almasında etkili olan ücretli sisteme Google Adwords adı verilir. Hizmetin en sevilen ve en güzel özelliklerinden biri, ne kadar bütçeye sahip olursanız olun olabildiğince hızlı ve basit bir şekilde Google Adwords’a reklam verebilme şansınızın olmasıdır.

Cappa Bilişim adwords danışmanlığı konusunda gerekli katılım belgelerini almış, uzmanlık eğitimlerine katılmış Google Partner iş ortağı olarak dijital pazarlama hizmetlerini sunmaktadır.

Bir çoğumuz teknolojisinin bize sunduğu bir fırsat olan interneti oldukça aktif bir şekilde kullanmaktayız. Bu kadar yaygın internet kullanırken ve interneti ticari işlerin içerisine almış durumdayken, siz işletmeniz için hala Google’a reklam vermemiş olamazsınız. Henüz Google Adwords Reklamı vermedi iseniz, çoktan rakiplerinizin gerisinde kalmış olabilirsiniz. Peki, Google Adwords hizmetinden faydalanmak ya da Google’a reklam vermek nedir? İşte cevapları:

Google Adwords Hizmeti Nasıl Kullanılmaktadır?

Hizmetten faydalanabilmek için öncelikle bir anahtar kelime belirlemeniz gerekmektedir. Çünkü Google reklamı anahtar kelimeye bağlı olarak çalışmaktadır. Anahtar kelimenizi belirledikten sonra, verebileceğiniz en yüksek tutarı da belirleyerek tıklama başına bir ücret oluşturmanız gerekir. Bu hizmetten faydalanabilmeniz için Google, Google Adwords adını kullanarak sizden ya da şirketinizden bir ücret talebinde bulunmaz. Ücretlendirme işlemi, kullanıcının sizin reklamınızı görmesi ve reklamı tıklaması ile başlar. Sadece yapmanız gerekenler Tıklama Başına Maliyet ücretini ödemek değildir. Google Adwords, kullanıcıların deneyimlerini koruma altına alabilmek için reklam verenin vermiş olduğu anahtar kelimeleri, bir kalite puanı ile adlandırır. Herhangi bir kullanıcının sizin ve rakiplerinizin anahtar kelimesine verdiği bir puan sonucunda tıklama başına maliyet tutarınız ile kalite puanınız çarpılır ve çıkan sonuç bir açık arttırmaya sunulur. Yapılan açık arttırma ile anahtar kelimenizin sıralaması belirlenmiş olur. Bu açık arttırma bütün reklam verenler için geçerlidir. Belirlenen sıralama, sizin anahtar kelimelerinizle arama yapan her kullanıcıyla ve kalite puanınızla birlikte biraz daha yükselebilir. Yani sıralama sabit kalmaz. Kalite puanınızı, en çok tıklanma oranınız, ana sayfanızın anlaşılır olması ve en önemlisi seçtiğiniz anahtar kelimenin verdiğiniz reklamla en üst düzeyde alakalı olması etkilemektedir.

Google Adwords ile Anahtar Kelimeler Güncellendi

Google, henüz bir yeniliğe alışmadan kullanıcılarına bir yenilik daha sundu. Tıklama oranı düşük olan sitelerin işine gelecek olan ve en az %3 artış yaptıracağına inanılan yeniliklerden en önemlisi, yazım yanlışları ile ilgili olan yenilik. Kullanıcıların önüne tam eşleme şartı sunan Google, sitelerin sunduğu anahtar kelimeler kullanıcılar tarafından yanlış yazıldığında, bulanamadı hatası veriyordu. Bu da tıklanamayan reklamlar yüzünden, pek çok müşteri kaybına sebep oluyordu. Fakat Google Adwords yeni güncellemesi ile bu derdinizi de ortadan kaldırdı.

Google Adwords Güncellemesinde ki Yazım Hatası Nedir?

Kısaca açıklamak gerekirse; Örneğin siz “yemek sitesi” anahtar kelimesini kullanarak bir arama yapmak istiyorsunuz. Ama yanlışlıkla “yemek sites” yazdınız. Eskiden tam eşleme sağlayamadığından dolayı bu kelime grubunu kabul etmeyerek sizlere reklamı açma şansı tanımayan Google, artık bu problemi ortadan kaldırdı. Bu sayede hem kullanıcılar istedikleri reklamı kolaylıkla görebiliyor hem de Google, kullanıcı kaçırmanın önüne geçmiş oluyor. Bu güncellemenin yapılmasında ki en büyük etken Google aramalarının %7’sinin yazım hatalarından kaynaklanıyor olması. Çünkü %7, Google için oldukça önemli bir yüzde. Hele ki düşük maliyetli hesaplar göz önüne alındığında, çok çok önemli bir hal alıyor. Bu güncelleme sayesinde artık düşük maliyetli hesaplar, daha çok geri dönüş elde edebilecek

Yazım Yanlışları Dışında Çoğul Aramalarda Yapılabilecek

Google Adwords ile gelen diğer bir güncelleme ise, tam eşleme konusunda yaşanan tekil ve çoğul arama problemlerine yönelik olarak yapıldı. Tam eşlemesi tekil olarak verilmiş bir anahtar kelime güncelleme yapılmadan önce, çoğul aramaları göstermiyordu. Örneğin “telefon” anahtar kelimesini kullanmak istiyorsunuz ama aramanıza “telefonlar” yazdınız. Böyle bir durumda Google size telefon anahtar kelimeli reklamları sunmuyordu. Ama yeni güncelleme ile artık reklamları görebilme şansını elde etmiş oldunuz. Size kazanç sağlamayı hedef haline getirmiş olan ve her geçen gün müşterilerinin daha iyi bulunabilmesi için yepyeni güncellemeler ile onların karşısına çıkan Google Adwors aracılığı ile hemen reklam vermeye başlayın. Bu sayede internet kullanan milyonlarca kullanıcının müşteriniz olmasına olanak sağlayın. Hem tanının, hem kazanın.

      

      

      

Adwords Danışmanlığı

      

Adwords Danışmanlığı ve Cappa Bilisim?

      

Profesyonel Hizmet

      

Profesyonel Danışmanlık

      

Doğru Strteji